Ministránstábor

Mester hol laksz? – Jöjj
etek, nézzétek meg! (Jn 1,38–39)

Így hangzott táborunk jelmondata. A ministránsok élmény dús 4 napot tölthettek el Sopronban, ahonnét testileg elfáradva, de lélekben megerősödve tértek haza.
Szerda reggel vonattal indult útnak kis csapatunk, hogy jelmondatunknak megfelelően felkeressük mesterünk lakhelyét (lakhelyeit). Tábornyitó szentmisénket Mészáros Domonkos atya tartotta a Szent Júdás Tádé templomban, majd körbevezetett bennünket a kolostorban is. Megtekintettük a Kecske templomot, és a délelőtt bejárt utcákat felülről, a Tűztoronyból letekintve is megcsodáltuk. Este fáradtan foglaltuk el a szálláshelyül szolgáló faházainkat, ám megpróbáltatásaink nem értek véget: szüntelen csapkodhattuk a szúnyogokat.
Csütörtök délelőtt a szálláshely területén maradtunk, és mókás feladatokkal szórakoztattuk a kisebbeket. Az együtt elköltött ebéd után buszra szálltunk, majd gyalog folytattuk utunkat. A nagy melegben hosszabb, dombos utcákon tett séta után mindnyájunknak jól esett a Lővér Fürdő medencéinek hűsítő vize. Mindenki talált kedvére való csúszdát: a kisebb lányok sikító, míg a nagyobbak csobbanó versenyt tartottak. Ha a fürdőzésben nem fáradtunk volna el kellőképp, a buszra futás biztosan mindenkinél megtette a hatását, hogy gyorsan álomba szenderüljön.
Pénteken a reggeli imánkat Bánfalván a 800 éves Mária Magdolna kistemplomban tartottuk, onnét felsétáltunk a Kármelhegyi Boldogasszony templomba, ahol Németh Attila atya búcsúi szentmisét ajánlott fel közösségünkért. Ellátogattunk a görbehalmi bányászmúzeumba. Szigethi Sándor –a múzeum megálmodója, és megalkotója mesélt nekünk a bányászok életéről.
Az esti szalonnasütés nem maradhatott ki a programok közül, hiába próbálkozott a sok szúnyog.
Szombaton az Árpádházi Szent Margit plébánián vendégeskedtünk. Bognár István atya nagy szeretettel fogadott bennünket. Megcsodálhattuk az új templomot, aminek tornyából vethettünk búcsúpillantást Sopronra. A táborzáró gitáros szentmise után István atya egészen a vasútállomásig kísért bennünket.
Köszönjük a finom ételeket, a sok fáradtságot, imádságot, anyagi segítséget, ami nélkül a tábor nem valósulhatott volna meg!
Gombás Mónika

Képek a Galériába!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.